dimecres, 13 de juny del 2012

Antoni Pastor, una altra pedra a la sabata den José Ramon Bauçà

"Per haver defensat una llei que va aprovar es meu partit, per haver defensat una llei que ha aprovat un president meu, per haver defensat una llei que varen aprovar 59 parlamentaris, se pogués expulsar d'un partit polític. Però si això és es Partit Popular evidentment hi ha un president i ell pot prendre sa decisió que trobi".

Aquestes foren les paraules ahir d'Antoni Pastor  després de la votació de la reforma
de la llei de funció publica en la que va rompre la disciplina de vot del seu partit.
Per altra banda a una entrevista publicada avui a Vilaweb, a la pregunta: Creu que l'expulsaran? ell ha contestat que "Ja ho veurem. jo esper que no, però no sé que pot passar. A mi em preocupa continuar treballant al parlament i a Manacor amb el compromís que no he abandonat mai amb la gent. I també em preocupa més saber com avançarà la comissió parlamentària que ara ha de debatre al parlament la modificació d'una llei molt important per la llengua i la identitat d'aquesta terra".

Sembla que l'hi ha sortit una pedra a la sabata al president de les Illes, ja que dificilment la gent de Manacor entendria quedar-se sense el seu batlle per una decisió presa de forma unilateral pel president del seu partit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada