dilluns, 10 d’agost del 2015

Aplicacions dels lectors: Penjat i lligat

En Javi Rubio ens fa arribar el que és el primer joc desenvolupat per ell mateix per a Android.

"M'agradaria presentar-vos el meu primer joc per a Android: "Penjat i Lligat"
Es tracta del clàssic joc del penjat, en català, però com a novetat té que tot els
texts estan escrits en "lletra lligada".
Tinc una nena de 5 anys, que ja comença a escriure amb lletra lligada, i això em va motivar a fer el joc. I funciona, s'entretén mentre practica a llegir.

També té l'opció de jugar amb lletra de pal, ja que una amiga em va comentar que la seva petita encara no llegia la lligada.

Us animo a que la proveu i feu una entrada a la vostra pàgina. Constantment aniré incorporant més paraules per tal que vagi creixent.
A més de noves opcions que el faran més entretingut."

1 comentari: