divendres, 6 de gener del 2012

'Floquet de neu', a les Illes només 'Copito de nieve'

Cartell de la pel·lícula
És absolutament vergonyós que una pel·lícula feta a Catalunya, amb protagonistes catalans i situada a Barcelona, aquí ens l'hagem d'empassar en castellà. Jo per la meva banda em vaig prometre fa molt de temps no anar al cinema a veure cap pel·lícula que no fos en català.
Aquest és una altra errada immensa de les que va cometre l'anterior govern en no fer una llei del
cinema així com tocava, perquè com ja sabem l'actual govern farà tot el possible per eliminar el català de qualsevol lloc de les illes.
Però el cas de 'Floquet de neu' és especialment llastimós ja que a més de tractar-se d'una pel·lícula dirigida als infants, durant tot el temps que dura el film anireu veient tots els retols, mapes i escrits en el nostre idioma: Parc Güell, Bruixa d'or, Montjuïc... Per jo ja es poden guardar la cinta allà on vulguin, esperaré que surti la versió casolana per gaudir-la així com toca

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada